Waterguard med 24/7 kundesupport

I en bransje hvor pålitelighet og rask assistanse er avgjørende, tilbyr Waterguard nå en tjeneste som gir både rørleggere og kunder trygghet: døgnåpen kundesupport. Denne tjenesten lar kundene dine kontakte oss direkte for feilsøking og support rundt Waterguard-produktene, uten at du som rørlegger må rykke ut.

Waterguard med 24/7 kundesupport

Døgnåpen kundeservice | Waterguard | Brødrene Dahl

Hvordan fungerer det?

Når du installerer Waterguard-produkter hos en kunde, kan du informere dem om at de kan få umiddelbar hjelp hele døgnet, året rundt, dersom vannet er skrudd av eller det oppstår andre problemer med systemet. Dette betyr raskere hjelp til dine kunder og færre kundehenvendelser til deg som rørlegger.

De fleste feilsituasjoner kan boligeier selv finne ut av ved å se på en av våre instruksjonsfilmer eller hjelpeartikler. All relevant informasjon er samlet på nettsiden vår. Om dette ikke er tilstrekkelig, kan kunden ringe 23 11 56 60 for videre assistanse.

Fordeler

  • Mindre press på deg som rørlegger: Med Waterguards døgnåpne kundesupport slipper du mange av de små henvendelsene om feilsøking.
  • Raskere kundeservice for dine kunder: Sluttkunden kan få hjelp umiddelbart, uten å måtte vente på en ny installasjon eller rørleggerbesøk.
  • Støtte på flere nivåer: Våre supportvideoer gjør at mange små problemer kan løses av kunden selv. Det betyr færre utrykninger for deg.

Waterguard-produktene er laget med høykvalitet og kommer med markedets beste kundesupport, slik at du og kundene dine kan være trygge på at alt fungerer som det skal, til enhver tid.

14.11.2024
Brødrene Dahl