Effektiv
håndtering
av
elektroniske
handelsdokumenter
(EDI)

EDI står for "Electronic Data Interchange", som på norsk betyr elektronisk datautveksling. Dette er en teknologi som lar bedrifter som din, kommunisere og utveksle dokumenter, som prisfiler, fakturaer og ordrebekreftelser digitalt – raskt og feilfritt.  For deg betyr det mindre tid brukt på kontoret, og mer tid ute på jobb. 

Her kan du lese om hvordan EDI fungerer hos oss, se brukerveiledninger og vanlige spørsmål om hvordan du kan sette det opp. 

Logiq - Norges ledende EDI aktør som samarbeidspartner


Vi skalerer seg for fremtiden og bytter plattform for levering av EDI tjenester. Den nye plattformen gir mer stabil levering til dine systemer, og åpner på sikt for flere smarte tjenester som kan gi fordeler i vårt samarbeid. 

Logiq har over 20 års erfaring med ordre, ordrebekreftelse og pakkseddel på EDI og er Norges ledende aktør på feltet. Dette gjør at du kan være sikker på at du når du mottar dokumenter fra oss så blir de levert på en sikker og effektiv måte. 

BD-Logiq

Trenger du hjelp med oppkobling i ditt fagsystem?

Trenger du ytterligere hjelp?

Ofte stilte spørsmål