- Aktuelt
- Brødrene Dahl
- Miljø og bærekraft
- Enklere returhåndtering
Enklere returhåndtering
Med vår nye selvbetjente returportal gjør vi hverdagen enklere for deg som kunde.
Returhåndtering i Brødrene Dahl
Vi introduserer en selvbetjent returportal som forenkler og effektiviserer returhåndteringen. Denne løsningen reduserer tid-brukt betydelig, gir bedre kontroll ogg mer oversikt.
Hva er selvbetjent returportal?
Vår returportal lar deg enkelt registrere og administrere returer på egen hånd - på PC, nettbrett og på mobil. Dette sparer tid og gir en mer sømløs opplevelse for deg som bruker.
I portalen kan du søke opp produkter etter ordrenummeret varen er kjøpt på, navn på produkt eller nrf.nr. De kan også tilknyttes prosjektkontonummer hos oss eller dine egne, interne prosjektnummer. På denne måten blir det enklere å knytte kreditbeløpet til riktig kostnadspost.
Du kan legge ønsket hentested og –tid og ønsket returdato for større byggevarer som vi må hente med kranbil. På denne måten kan du koordinere returdato med dager som de skal til anlegget hvor returvarene ligger.
Systemet håndterer flere returer samlet. I stedet for én kreditnota per retur, vil kundene få én samlenota. Det blir litt mindre å administrere og følge opp. Intensjonen er å etablere sporbarhet på returstatus gjennom systemet fra innlevering og frem til kreditnota. Når varene blir knyttet til ordrenummer vil du også bli kreditert samme pris som de betalte.
Fordeler med returportalen
- Mindre tid på retur
- En kreditnota for alle varer pr.retur
- Bedre kontroll og riktig pris
Slik bruker du returportalen
- Logg inn på "Mine sider".
- Velg "Returer av varer"
- Følg trinnene for å registrere dine returer.
Prøv vår selvbetjente returportal i dag og opplev en enklere returhåndtering!
Siste nytt fra Brødrene Dahl