Effektiv selvbetjening

Vi ruller ut flere selvbetjente servicesentre som har åpent hele døgnet, et skritt videre for å forenkle hverdagen for våre kunder. Med fokus på effektivitet og tilgjengelighet, tilbyr vi en enda bedre opplevelse.

Effektiv selvbetjening

F.V: Stig Kjetil Reiakvam og Geir Kåre Hove fra Brødrene Dahl. Foto: Martin Håndlykken

 

Med selvbetjente servicesentre vil våre kunder få tilgang til et bredt spekter av produkter og tjenester på en måte som sparer tid og øker effektiviteten. Våre servicesentre er utstyrt med den nyeste teknologien for selvbetjening, slik at kundene kan utføre kjøp og tjenester hele døgnet uten å måtte vente.

Denne utvidelsen er et direkte svar på kundenes etterspørsel etter mer fleksible og tilgjengelige løsninger. Vi forstår viktigheten av å holde tritt med bransjens utvikling og våre kunders skiftende behov. Derfor er vi stolte over å kunne tilby denne nye tjenesten som en del av vår kontinuerlige forbedring.

Johan Andre Dolmen

Rørlegger Johan Andre Dolmen handler i et av våre døgnåpne servicesentre. Foto: Martin Håndlykken

Johan Andre Dolmen, rørlegger i familiebedriften Dolmer og Sønner, setter stor pris på fleksibiliteten som Brødrene Dahls selvbetjente servicesentre tilbyr. Med prosjekter innenfor VVS og VMT/VA, finner han stor verdi i muligheten til å handle når som helst, spesielt i situasjoner hvor tiden er essensiell.

– Det er definitivt en fordel å ha tilgang til servicesenteret utenfor vanlig arbeidstid. Det gjør det mulig å håndtere uforutsette situasjoner effektivt, sier Dolmen.

– For eksempel i kveld, når vi har en jobb som krever vår innsats gjennom natten, er det utrolig praktisk at vi kan komme hit og finne det vi trenger, legger han til.

 

Besøk oss

Ved å besøke våre servicesentre, vil våre kunder oppleve en sømløs og effektiv prosess, fra produktvalg til betaling. Dette initiativet er bare ett av mange som vi har implementert for å sikre at vi forblir i forkant av bransjen og fortsetter å levere den service og kvalitet våre kunder forventer og fortjener.

Vi inviterer deg til å besøke våre nye selvbetjente servicesentre. Velkommen til en hyggelig handel!

09.08.2024
Brødrene Dahl

Siste nytt fra Brødrene Dahl

En viktig møteplass for bransjen
19.08.24
Siste nytt
En viktig møteplass for bransjen
Miljø- og Klimatilpasningskonferansen, i regi av vår VMT/VA-divisjon, har vært en viktig satsing for å vise vårt sterke engasjement for miljø- og klimaspørsmål, og for å støtte initiativer som fremmer en bærekraftig fremtid i tråd med vår ambisiøse bærekraftsstrategi.
Les mer
Fremtidens energiløsninger
26.06.24
Siste nytt
Fremtidens energiløsninger
Oppdag hvordan våre energiløsninger kan gi dine kunder økt energieffektivitet. Les mer om våre komplette energisystemer.
Les mer