Ofte stilte spørsmål   

Handle hos BD  Leveranse, frakt og retur  BD Vareskanning  BD ID

Ordre

Kan jeg endre eller kansellere min ordre?
Ja, du kan endre eller kansellere din ordre så lenge ordren ikke har gått til plukk. Kontakt din selger eller finn en selger på Finn Kompetanse i nærheten av deg.
Kan jeg spore min ordre?
Ja, i ordrehistorikken vil du kunne se status på din ordre. Normalt vil du motta din ordre dagen etter bestilling.
Hvem kan jeg kontakte med spørsmål om min ordre?
Har du spørsmål om en ordre du har bestilt, så ta kontakt med en av selgerne våre. Finn riktig kontaktperson på Finn kompetanse.
Hvorfor får jeg ikke lagt inn ordre i nettbutikken?
Årsaken kan være at din bruker ikke har tilgang til å legge inn ordre. Kontakt din kundeadministrator for å forsikre deg om at din bruker har nødvendige tilganger. Dersom du fortsatt opplever problemer, må du kontakte ehandel.
Hva er småordreavgift?
Dette er et tillegg som kommer på alle ordre under 1000,-. Småordreavgiften gjelder ikke for varer som plukkes i et av våre servicesentre. 

Frakt og levering

Min vare ble skadet under transport, hvem kontakter jeg?
Dersom du finner skader på din vare etter transport, kontakter du din selger eller ditt lokale servicesenter. Vennligst ikke bryt emballasje så langt det lar seg gjøre og ta gjerne bildedokumentasjon av skaden. Du finner nærmeste selger på Finn kompetanse.
Hvor kan jeg få mine varer levert?
Du kan få dine varer levert på alle norske adresser. For Svalbard og utenlandske adresser gjelder egne betingelser, ta kontakt med din lokale selger på Finn Kompetanse.
Hvordan endrer jeg leveringsadressen?
Leveringadressen kan endres under utsjekksprossesen ved bestilling. Her har du mulighet til å velge mellom dine registrerte adresser, opprette en ny adresse, eller hente på et servicesenter. 
Kan jeg hente min ordre på et servicesenter?
Ja, i utsjekksprossessen kan du velge å få dine varer levert til et servicesenter. Finn nærmeste servicesenter.
Kan jeg få varer levert med budbil?
Ja, det er mulig etter nærmere avtale med selger. Ta kontakt med din lokale selger, eller finn en selger på Finn Kompetanse.
Kan jeg få mine varer levert på et angitt klokkeslett?
Ja, dette kan du gjøre ved å henvende deg til din lokale selger. Levering på klokkeslett er desverre ikke tilgjengelig i nettbutikken.

Retur og reklamasjon

Hvordan kan jeg returnere en vare?
Retur aksepteres kun etter nærmere avtale med selger. Les mer om våre Salgs- og leveringsbetingelser eller Finn Kompetanse.
Koster det noe å returnere en vare?
Dersom retur aksepteres av selger, må det påregnes minimum 20 % returgebyr.
Hvem kontakter jeg med spørsmål om retur?
Kontakt en av våre selgere dersom du har ytteligere spørsmål om retur. Din finner nærmeste selger på Finn kompetanse.
Hvordan kan jeg reklamere på en vare?
Reklamasjoner skal varsles skriftlig ved å fylle ut reklamasjonsskjema elektronisk. Du vil motta en mail som bekrefter at saken er registrert. Nødvendige undersøkelser blir foretatt og vi varsler tilbake så snart resultatet foreligger.
Registrer en reklamasjon her