- ikke_i_bruk_Kundesenter1
- Ofte stilte spørsmål
- Leveranse, frakt og retur
Ofte stilte spørsmål
Handle hos BD Leveranse, frakt og retur BD Vareskanning BD ID
Ordre
Ja, du kan endre eller kansellere din ordre så lenge ordren ikke har gått til plukk. Kontakt din selger eller finn en selger på Finn Kompetanse i nærheten av deg.
Ja, i ordrehistorikken vil du kunne se status på din ordre. Normalt vil du motta din ordre dagen etter bestilling.
Har du spørsmål om en ordre du har bestilt, så ta kontakt med en av selgerne våre. Finn riktig kontaktperson på Finn kompetanse.
Årsaken kan være at din bruker ikke har tilgang til å legge inn ordre. Kontakt din kundeadministrator for å forsikre deg om at din bruker har nødvendige tilganger. Dersom du fortsatt opplever problemer, må du kontakte ehandel.
Dette er et tillegg som kommer på alle ordre under 1000,-. Småordreavgiften gjelder ikke for varer som plukkes i et av våre servicesentre.
Frakt og levering
Dersom du finner skader på din vare etter transport, kontakter du din selger eller ditt lokale servicesenter. Vennligst ikke bryt emballasje så langt det lar seg gjøre og ta gjerne bildedokumentasjon av skaden. Du finner nærmeste selger på Finn kompetanse.
Du kan få dine varer levert på alle norske adresser. For Svalbard og utenlandske adresser gjelder egne betingelser, ta kontakt med din lokale selger på Finn Kompetanse.
Leveringadressen kan endres under utsjekksprossesen ved bestilling. Her har du mulighet til å velge mellom dine registrerte adresser, opprette en ny adresse, eller hente på et servicesenter.
Ja, i utsjekksprossessen kan du velge å få dine varer levert til et servicesenter. Finn nærmeste servicesenter.
Ja, det er mulig etter nærmere avtale med selger. Ta kontakt med din lokale selger, eller finn en selger på Finn Kompetanse.
Ja, dette kan du gjøre ved å henvende deg til din lokale selger. Levering på klokkeslett er desverre ikke tilgjengelig i nettbutikken.
Retur og reklamasjon
Retur aksepteres kun etter nærmere avtale med selger. Les mer om våre Salgs- og leveringsbetingelser eller Finn Kompetanse.
Dersom retur aksepteres av selger, må det påregnes minimum 20 % returgebyr.
Kontakt en av våre selgere dersom du har ytteligere spørsmål om retur. Din finner nærmeste selger på Finn kompetanse.
Reklamasjoner skal varsles skriftlig ved å fylle ut reklamasjonsskjema elektronisk. Du vil motta en mail som bekrefter at saken er registrert. Nødvendige undersøkelser blir foretatt og vi varsler tilbake så snart resultatet foreligger.
Registrer en reklamasjon her
Registrer en reklamasjon her